
5 października kibicowaliśmy uczestnikom 62 edycji Błękitnej Wstęg Zatoki Gdańskiej.
W miniony weekend o zwycięstwo w najstarszej tego typu imprezie, realizowanej na polskim wybrzeżu, rywalizowało ponad sto trzydzieści jachtów! Błękitna Wstęga Zatoki Gdańskiej tradycjnie zamyka sezon żeglarski na tym akwenie. Frekwencja przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów!
Przy silnym wietrze, sięgającym 6 stopni w skali Beauforta kibicowaliśmy z wody dzielnym uczestnikom regat. Dzięki zaangażowaniu sponsorów Programu: Ferrero Polska, producentowie Kinder Mlecznej Kanapki i Grupie LOTOS S.A. mogliśmy uczestniczyć w tym wyjatkowym wydarzeniu, goszcząc na pokładach załogantow z Klubu Edukacji Morskiej oraz rodziny ze Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus”.
Trudne warunki na wodzie, stanowiły nie lada wyzwanie nawet dla doświadocznych żeglarzy, więc wyścigi były wyjątkowo emocjonujące. Połączenie nauki żeglowania z oglądaniem zmagań doświadczonych zawodników było dla uczestników rejsu podwójną atrakcją. Regatowe emocje udzieliły się wszystkim! Obserwując najlepszych, trudno nie zarazić się żeglarską pasją. Załoganci ze Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus” udowodnili, że zasad żeglugi można nauczyć się w każdym wieku. Zarówno rodzice, jak i dzieci poradzili sobie znakomicie!
Gratulujemy zwycięzcom i naszym załogantom z Klubu Edukacji Morskiej i Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus”!